Generali

Ubezpieczenie w Generali

32 agentów ubezpieczeniowych w Agens.pl obsługujących Generali

O firmie:
Generali sprzedaje polisy w Polsce od 1999 roku. Oferta ubezpieczeniowa towarzystwa jest skierowana w pierwszym rzędzie do klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz wybranych klientów instytucjonalnych. Towarzystwo należy do międzynarodowej grupy Generali. Generali T.U.S.A. jest częścią Generali Group – jednej z największych i najstarszych grup ubezpieczeniowych w Europie.Grupa Generali jest międzynarodowym koncernem ubezpieczeniowym, działającym na rynkach 47 krajów na całym świecie. Główna siedziba od dnia założenia koncernu w roku 1831 znajduje się w Trieście. W skład Generali Group na całym świecie wchodzi 108 towarzystw ubezpieczeniowych, 54 holdingów i spółek finansowych oraz 13 agencji nieruchomości.
Adres:
Postępu 15, 02-676 Warszawa
Informacje:
W ofercie ubezpieczeń majątkowych klient ma do dyspozycji: ubezpieczenie mieszkań i budynków mieszkalnych, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w życiu prywatnym, ubezpieczenie podmiotów gospodarczych, ubezpieczenie budynków i budowli. Wśród ubezpieczeń komunikacyjnych klient może wybrać: standardowe ubezpieczenie komunikacyjne, ubezpieczenie Generali Assistance i ubezpieczenie ochrony prawnej w ruchu drogowym. Generali T.U.S.A. oferuje także ubezpieczenia osobowe: indywidualne i rodzinne ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczenie turystyczne, indywidualne i rodzinne ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków.
Telefon:
(022) 543 05 00
Email:
centrumklienta@generali.pl
Oceny:
Średnia 0.0000 z 0 głosów.

Jakie ubezpieczenia oferuje Generali:

  • Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW, NNW)
  • Ubezpieczenie domu, mieszkania, nieruchomości
  • Ubezpieczenie podróży
  • Ubezpieczenie na życie
  • Ubezpieczenie medyczne, zdrowotne


Wybierz:

Opinie i oceny o Generali 23

Miałeś/aś ubezpieczenie w Generali? Napisz opinię! Podziel się z innymi swoją opinią o ubezpieczeniu w Generali. Poczytaj także opinie osób ubezpieczonych w Generali. Opinie o ubezpieczeniu w Generali. Informacje od Klientów Generali. Ocena ubezpieczenia od firmy Generali. Mamy 23 opinii o Generali z internetu.

Dodaj ocenę/opinię o Generali:
Opinie i oceny 23

    • Pozytywna
    • 23 stycznia 2018

    to jak na sam początek to całkiem nieżle ,jasno i zrozumiale


    • Negatywna
    • 19 stycznia 2018

    ale nie o to chodzi aby wszyscy od razu się dowiedzieli wszystkiego z tej treści


    • Pozytywna
    • 17 stycznia 2018

    tak i o to chodziło na samym początku no ale i tak trzeba sobie pogratulować


    • Neutralna
    • 16 stycznia 2018

    i tak nic miało się nie zmienić i byliśmy na to przygotowani


    • Negatywna
    • 10 stycznia 2018

    Pierwszy raz w życiu miałem szkodę z zalaniem pomieszczenia poprzez uszkodzenie przez złamaną gałąź papy dachu. Niestety za szkody wywołane przez gwałtowne wiatry, opady, itp. firma nie odpowiada. Sprawa ciągła się 4 m-ce i z łaski dostałem 1/3 poniesionych kosztów osuszania,odgrzybiania i malowania. Naprawa dachu na koszt własny. Kontakt @ i tel. szkoda mówić.


    • Negatywna
    • 4 stycznia 2018

    i nie tak miało wyjść jesteśmy rozczarowani


    • Pozytywna
    • 2 stycznia 2018

    a i tak nic nie ulega zmianie trzeba jeszcze poczekać i wtedy się zdecydować


    • Pozytywna
    • 19 grudnia 2017

    i tak własnie powinno to wyglądac


    • Pozytywna
    • 18 grudnia 2017

    o to własnie chodziło aby dalej mieć tego klienta na tej samej umowie


    • Neutralna
    • 14 grudnia 2017

    bez większych zmian, mamy te same propozycje dla klientów


    • Negatywna
    • 13 grudnia 2017

    nie za dobrze że klient nie skorzystał z tej oferty którą mu polecono


    • Negatywna
    • 12 grudnia 2017

    nie za dobrze jak narazie i tak nic nie uległo zmianie


    • Neutralna
    • 7 grudnia 2017

    o to właśnie chodziło oby tak dalej patrzeć przyszłoścowo a nie do tyłu


    • Pozytywna
    • 6 grudnia 2017

    jestesmy zadowoleni z umowy , ale klient podpisze ją przed upływem jej ,na tych samych i bez zmian przyszłościowych to bardzo na czasie


    • Neutralna
    • 28 listopada 2017

    nic się nie zmieniło można dalej ubezpieczyc się na przyszłośc na tych samych zasadach


    • Neutralna
    • 27 listopada 2017

    tak dodzwoniłem się do klienta pozostał przy tym samym ubezpieczeniu


    • Pozytywna
    • 25 listopada 2017

    Sprawny proces rozpatrywania roszczenia, szybka wyplata świadczenia- polecam


    • Pozytywna
    • 25 listopada 2017

    Sprawny proces rozpatrywania roszczenia, szybka wyplata świadczenia- polecam


    • Pozytywna
    • 24 listopada 2017

    tak też jestem tego zdania że ta oferta była właściwa


    • Pozytywna
    • 23 listopada 2017

    tak wszystko bez zmian umówiłem się z ubezpieczycielem