GEFION INSURANCE

Ubezpieczenie w GEFION INSURANCE

12 agentów ubezpieczeniowych w Agens.pl obsługujących GEFION INSURANCE

O firmie:
GEFION INSURANCE A/S działa na terenie: Danii, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Litwy, Łotwy, Estonii i jest notyfikowane w Polsce (jest także członkiem PBUK i UFG). Na terenie Polski GEFION będzie działał za pośrednictwem swojego przedstawiciela - Polins Sp. z o.o.
Adres:
Ul. Opłotki 2 70-556 Szczecin
Informacje:
W ofercie towarzystwa znajdują się ubezpieczenia komunikacyjne: OC, AC, Autopomoc, OC w ruchu zagranicznym. Obecnie obsługą polskich klientów, korzystających z ubezpieczeń majątkowych Gefion Insurance, zajmuje się firma Polins.
Telefon:
Email:
wnioski@polins.pl
Oceny:
Średnia 0.0000 z 0 głosów.

Jakie ubezpieczenia oferuje GEFION INSURANCE:

  • Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW, NNW)
  • Ubezpieczenie domu, mieszkania, nieruchomości
  • Ubezpieczenie podróży
  • Ubezpieczenie na życie


Wybierz:

Opinie i oceny o GEFION INSURANCE 83

Miałeś/aś ubezpieczenie w GEFION INSURANCE? Napisz opinię! Podziel się z innymi swoją opinią o ubezpieczeniu w GEFION INSURANCE. Poczytaj także opinie osób ubezpieczonych w GEFION INSURANCE. Opinie o ubezpieczeniu w GEFION INSURANCE. Informacje od Klientów GEFION INSURANCE. Ocena ubezpieczenia od firmy GEFION INSURANCE. Mamy 83 opinii o GEFION INSURANCE z internetu.

Dodaj ocenę/opinię o GEFION INSURANCE:
Opinie i oceny 83

    • Negatywna
    • 1 tydzień temu

    Ja czekam na ustosunkowanie się do kosztorysów już rok :) tak rok !!! , szkoda w lutym 2018 roku , śmieszna wycena , wysłane kosztorysy naprawy przez firmy ( szkoda była majątkowa) auto wpadło w poślizg i "przeleciało " przez moją posesję uszkadzając ogrodzenie i robiąc "wycinkę" 2,5 metrowych iglaków sztuk 4 :), twierdzą że nr konta nie podałem ( jak go po prostu nie mam) poprosiłem o przekaz i info że nie ma innej opcji niż przelew , poprosiłem o regulamin z takim zapisem i cisza.......


    • Negatywna
    • 1 tydzień temu

    Mamy dziś 5 lutego 2019r nadal nie wypłacone odszkodowanie z OC sprawcy ubezpieczonego w Gefion. Kolizja miała miejsce 19 lipca 2018r., zgłoszenie dzień później. .. wysyłanie tych samych dokumentów po kilka razy, wypełnianie formularzy internetowych i skanowanie dokumentów. I tak do znudzenia. Podawanie terminów decyzji. Decyzja już jest. Kilka terminów wypłaty z których żaden nie został dotrzymany. Jest to jeden wielki i nie śmieszny rzart z osób poszkodowanych.


    • Neutralna
    • 11 stycznia 2019

    Wypłata odszkodowania nastąpiła po 1 m-cu i 3 dniach. Kolizja 7.12.2018, policja, sprawca ukarany mandatem, szkoda zgłoszona natychmiast po zdarzeniu. Nie musiałam korzystać z holowania, przy okazji dowiedziałam się, ze przysługuje ono tylko raz, wiec warto zastanowić się czy do czasu pojawienia się rzeczoznawcy odholowywać auto pod adres zamieszkania czy do warsztatu. Oczekiwanie na infolinii i brak konkretów, o których wszyscy piszą, niestety jest prawdą. Likwidator zjawił się po tygodniu. W międzyczasie załatwiłam notatkę z policji. Nie skorzystałam z auta zastępczego (od 10.12 Gefion podpisał umowę z wypożyczalnią), zwyczajnie żeby nie generować dodatkowych kosztów, bo poczytałam, że przepisy przepisami, a ubezpieczyciele róznie to rozliczają, zazwyczaj za max 5 dni, o czym oczywiście nikt wcześniej nie informuje. Kosztorys miałam po 2 dniach, (warto zabrać kopię szkód, którą wypełnia rzeczoznawca) uwzględniał uszkodzenia, których nie było, ale czekałam na rozwój wypadków, bo w sumie kalkulacja była dla mnie korzystna. Dalej znów codzienne dzwonienie na infolinie z pytaniami co dalej w sprawie, bo np. dostała maila o uzupełnienie dokumentów, tyle że pomylono zarówno datę jak i miejsce zdarzenia. Odebrałam tez kilka listów poleconych, tych samych dokumentów, które przesyłałam mailem. przy okazji - warto w korespondencji mailowej wyraźnie napisać, ze wyraża się zgodę na przesyłanie korespondencji droga mailowa. Jak już otrzymałam potwierdzenie, ze maja wszystko, czyli formularz szkody (na druku Gefionu), kopię prawa jazdy, polisy, dowodu rejestracyjnego, notatkę z policji i dyspozycję do wypłaty (ważny IBAN przed nr konta, bo przelew jest zagraniczny) , czekałam na decyzję o przyjęciu odpowiedzialności za szkode przez Gefion. Przesłali po kilku dniach, bo tyle trwało jej zatwierdzanie. Była niepewność co do prawdziwości informacji o tym, ze przelew został autoryzowany w kwocie z kosztorysu. I ulga, ze wszystko dobrze się skończyło.


    • Negatywna
    • 3 stycznia 2019

    nie wypłącająodszkodowania


    • Negatywna
    • 12 grudnia 2018

    bardzo źle działają, dodzwonić się to masakra...


    • Negatywna
    • 1 grudnia 2018

    Tragedia zdała od tej firmy masakra


    • Negatywna
    • 23 listopada 2018

    Złodzieje nic wie ej jak taka firma może wogole istnieć


    • Negatywna
    • 20 listopada 2018

    U mnie 7 grudnia minie 90 dni nikt w tej firmie krzak nie interesuje się poszkodowanymi nie otrzymałam decyzji gdzie wszystkie dokumenty są kompletne oraz potwierdzone przez sprawcę. Czy ktoś pisał na podane meile w opini niżej do głównej siedziby.?


    • Negatywna
    • 19 listopada 2018

    Porażka moja likwidacja szkody trwa już 2.5 miesiąca infolinia powtarza to samo. Oszuści i złodzieje


    • Negatywna
    • 15 listopada 2018

    Ktoś to oddał do sądu? Kogo trzeba pozwać w polskim sądzie?


    • Negatywna
    • 15 listopada 2018

    Dziadostwo .Nie dotrzymuje żadnych terminów. Na infolinię dodzwonić się ciężko. Odbierają kłamcy i kretacze.


    • Negatywna
    • 9 listopada 2018

    Zwykła szkoda parkingowa, oświadczenie, oględziny rzeczoznawcy, wycena, przesłane dokumenty do wypłaty odszkodowania.. Cóż.. Sądziła, że czasu PRL i walki o wypłatę odszkodowania dawno minęły .. Nie łudźcie się, że pójdzie coś szybko, może coś się zmieni. BRAK KONTAKTU MAILOWEGO, jakichkolwiek odpowiedzi czy reakcji. Na Infolinii czekasz tylko po to dowiedzieć się, że kontakt możliwy jest jedynie przez maila - NA KTÓREGO NIE ODPOWIADAJĄ ! Nie polecam ! A jak masz szkodę z OC sprawcy w tej firmie to życzę dużo cierpliwości !


    • Negatywna
    • 26 października 2018

    Ja miałem wypadek w 30 sierpnia, przedłużają na siłę, proponowałem, że załatwię szybciej notatkę z policji, nic to nie dało, po 30 dniach nawet pisma z info dlaczego sprawa się przedłuża nie dostaniecie. Czekam te 90 dni i kieruję sprawę do sądu, ale przeciwko sprawcy. KNF nic nie zrobi w tej sprawie. Pisanie do siedziby w dani tez nic nie daje.


    • Negatywna
    • 13 października 2018

    Za odstąpienie od umowy też kasy nie dostaniecie....


    • Negatywna
    • 10 października 2018

    Niestety firma krzak , wjechała we mnie Pani oczywiście się przyznała, policja wystawiła jej mandat, jest oświadczenie, wycena szkody, a firma Gefion do tej pory nie zaakceptowała szkody - zdarzenie miało miejsce 03.2018 . Naprawdę odradzam ubezpieczenie w tej pseudo firmie , pamiętajcie że im więcej osób jest ubezpieczonych u nich tym większa szansa na trafienie sprawcy z tej firmy - a wtedy naprawiamy samochód na nasz koszt.


    • Negatywna
    • 9 października 2018

    Czy komus udało sie odzyskac pieniadze ?


    • Negatywna
    • 9 października 2018

    Nikomu nie polecam tej firmy. Niestety w moje auto uderzyl kierowca ubezpieczony w tej firmie czekam już ok 3 mies na wyplate odszkodowania i nic !!!! Ta firma nie powinna działać na terytorium RP, osob poszkodowanych jak ja jest mnostwo ...


    • Negatywna
    • 25 września 2018

    Złodziejska firma, robią co mogą aby uniknąć wypłaty odszkodowania


    • Negatywna
    • 10 września 2018

    Zwykli złodzieje, nie wypłacają odszkodowania!


    • Negatywna
    • 8 września 2018

    Patologia w ubezpiecznieach