COMPENSA S.A. TU

Ubezpieczenie w COMPENSA S.A. TU

30 agentów ubezpieczeniowych w Agens.pl obsługujących COMPENSA S.A. TU

O firmie:
Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Compensa SA działa na polskim rynku od 1997 roku. W ofercie firmy znajduje się szeroka gama ubezpieczeń na życie dla klientów indywidualnych oraz dla przedsiębiorstw, w tym m.in. produkty ochronne, inwestycyjne, posagowe i grupowe. Strategicznym akcjonariuszem Spółki jest czołowa austriacka grupa ubezpieczeniowa Wiener Städtische.
Adres:
Al. Jerozolimskie 162, 02-342 Warszawa
Informacje:
W skład ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Compensa TU wchodzi m.in.: obowiązkowe ubezpieczenie OC czy też polisa Autocasco, która ubezpiecza wszystkie rodzaje ryzyka. W Compensa można zakupić dwa rodzaje AC: AC BAZA – dla samochodów osobowych i AC MOC – dla pozostałych pojazdów, np. ciężarowych, dostawczych. W ofercie Compensa znaleźć można również interesujące pakiety. Popularną propozycją jest „moto DNA”. Jest to unikatowy pakiet OC i AC, który łączy w sobie atrakcyjny zakres ochrony ubezpieczeniowej samochodu wraz z jego zabezpieczeniem przed kradzieżą. Z kolei Compensa TU na Życie S.A. powstało w 1997 roku. Firma oferuje szeroki wybór ubezpieczeń na życie zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W swojej ofercie posiada m.in. produkty ochronne, inwestycyjne, posagowe i grupowe.
Telefon:
(22) 501 60 00
Email:
centrala@compensa.pl
Oceny:
Średnia 0.0000 z 0 głosów.

Jakie ubezpieczenia oferuje COMPENSA S.A. TU:

  • Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NW, NNW)
  • Ubezpieczenie domu, mieszkania, nieruchomości
  • Ubezpieczenie podróży
  • Ubezpieczenie na życie
  • Ubezpieczenie medyczne, zdrowotne


Wybierz:

Opinie i oceny o COMPENSA S.A. TU 27

Miałeś/aś ubezpieczenie w COMPENSA S.A. TU? Napisz opinię! Podziel się z innymi swoją opinią o ubezpieczeniu w COMPENSA S.A. TU. Poczytaj także opinie osób ubezpieczonych w COMPENSA S.A. TU. Opinie o ubezpieczeniu w COMPENSA S.A. TU. Informacje od Klientów COMPENSA S.A. TU. Ocena ubezpieczenia od firmy COMPENSA S.A. TU. Mamy 27 opinii o COMPENSA S.A. TU z internetu.

Dodaj ocenę/opinię o COMPENSA S.A. TU:
Opinie i oceny 27

    • Negatywna
    • 23 stycznia 2018

    a nie o to chodzi na samym początku no ale jesteśmy wyrozumiali od samego początku


    • Negatywna
    • 19 stycznia 2018

    i tak nic się nie zmieniło nawet po czasie


    • Pozytywna
    • 4 stycznia 2018

    tak to bardzo dobrze z tym klientem i z nową ofertą


    • Pozytywna
    • 2 stycznia 2018

    i tak nic nie miało sie zmienić bo i tak wyszło by na to samo


    • Neutralna
    • 29 grudnia 2017

    nie tak miało być ale bez zmian


    • Neutralna
    • 18 grudnia 2017

    od jakiegoś czasu nic się nie zmienia i wszystko zostaje na tych samych nie zmienionych warunkach


    • Neutralna
    • 14 grudnia 2017

    my też nie jesteśmy zadowoleni z tej oferty ale klient sie nie zdecydował ale może jeszcze zmieni zdanie


    • Neutralna
    • 13 grudnia 2017

    tak też jesteśmy zadowoleni z nowej oferty na którą klient sie zdecydował


    • Neutralna
    • 12 grudnia 2017

    tak to bardzo dobra informacja trzeba ją przekazać pozostałym klientom


    • Negatywna
    • 7 grudnia 2017

    i tak nic po ich myśli ale byli na to przygotowani


    • Neutralna
    • 7 grudnia 2017

    tak my też nie jesteśmy zadowoleni z tej propozycji ale trzeba jeszcze poczekać może wszystko pójdzie w dobrom strone


    • Pozytywna
    • 6 grudnia 2017

    tak to bardzo właściwa decyzja zawarcia umowy ubezpieczeniowej z tej samej oferty


    • Pozytywna
    • 5 grudnia 2017

    trzeba nawiązać z nimi umowę tak jak do tych czas bo nic się nie zmieniło


    • Negatywna
    • 4 grudnia 2017

    nie poszło tak jak przewidywaliśmy


    • Negatywna
    • 28 listopada 2017

    to nie zadowalająco opłacić tą polise ale nic sie nie traci


    • Pozytywna
    • 28 listopada 2017

    tak bardzo dobrze że zdecydowaliśmy się od razu


    • Pozytywna
    • 27 listopada 2017

    tak nic straciliśmy ale mogliśmy załatwić to wcześniej


    • Neutralna
    • 24 listopada 2017

    to nie za dobrze ale w końcu skontaktowałem się z klientem


    • Neutralna
    • 24 listopada 2017

    ale ubezpieczenie pokrywa te koszty


    • Neutralna
    • 21 listopada 2017

    Tak wszystko wygląda tak samo